Ügyfélszolgálat (06-1) 445-45-83

Gyakran ismételt kérdések – GY.I.K

  • Rendelés
  • Fiókom
  • Mérettáblázat
  • Fizetés
  • Szállítás és kézbesítés
  • Csere és a termék visszaküldése
  • Ajándékutalványok

 Hogyan válasszuk ki a terméket?

A Cipőfalva.hu oldalon kikereshet akár cipőt, táskát és más kiegészítőket több kritérium szerint. A cipők a hölgyek, férfiak és a gyermekeke számára kategorizálva vannak a cipő típusa szerint (magassarkúk, balerinák, sportcipők, ...) vagy pedig a viselési kategória szerint ( alkalmi, utcai, trendi cipők ...). A választott kategóriát tovább lehet szűkíteni a méret, szín, sarokmagasság vagy ár szerint.

 Hogyan helyezzem be a terméket kosaramba?

Ha ki tetszett választani a kívánt terméket, elég kiválaszatni a kívánt színt és a megfelelő méretet majd pedig a terméket a kosárba helyezni. Ezek után megjelenik Önnek a kosár tartalma. Természetesen a termékeket a kosárból el lehet távolítani ill. a kosárba más terméket is behelyezni.

 Hogyan fejezzem be rendelésémet?

A rendelés befejezéséhez elég kitölteni az üres mezőket, vagyis az Ön adaatait - a nevét, címét, telefon számát és a kézebsítési címet. Ez után ki kell választani a fizetési módot, majd pedig beklikkelni, hogy elfogadja a vásárlási feltételeket. A rendelés befejezéséhez nem szükséges a regisztráció, de természetesen a regisztrált vásárlóink több elönyt élvezhetnek. Például a regisztrált vásárlónk figyelheti a rendelés menetét, megnézheti az előző rendeléseit ráadásul a többszöri vásárlásnál már nem kell újra és újra kitöltenie a személyes adatokat, így felgyorsul a rendelés időtartama.

 Hogyan tudom meg, rendelésem megérkezett-e Önökhöz?

A rendelés megfelelő befejezése után automatikusan küldünk Önnek egy e-mailt (Rendelés visszaigazolás). Ha nem érkezett Önnek az e-mail fiókjába ill. a spamok, közé sem, akkor kérem értesítsen minket (emailben info@cipofalva.hu vagy telefonon (06-1) 445-45-83 munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között).
Ha regisztrált vásárlónk, akkor rendelését ellenőrizheti a fiókjában is: Fiókom – Rendeléseim.

 Megrendelésem szétválasztható? Illetve mit jelent a megrendelés szétválasztása?

Egy megrendelés kézbesítéséért mindig csak egyszer fog fizetni, tekintet nélkül arra, hogy mi arra kényszerülünk, hogy megrendelését szétválasszuk (pl. a termék előre nem látható kiesése miatt, ha vásárlónk úgy dönt egy vagy több terméket mégsem kíván kézbesíteni, stb.). Ugyanígy Önnek, mint ügyfelünknek, lehetősége van arra, hogy az egy megrendelésből származó termékeket külömböző címekre kézbesítsük.

 Mennyi e-mailt fogok kapni rendelésemről?

A rendelésével kapcsolatosan a következő e-maileket fogjuk Önnek küldeni:
1. e-mail „ Rendelés visszaigazolás „ – mindjárt a rendelése megérkezése után.
2. e-mail „ Számla értesítés a ... rendeléshez“ – 2. a rendelése becsomagolása ill. expedálása napján küldjük. Ezután küldeménye rendelésével futárszolgálatunkkal 2 napon belül kézbesítve lesz. A mailhez csatolva megtalálja a rendeléséről kiálltott számlát is.

 Mennyi ideig tart a rendelésem kézbesítése?

Megrendelését mindig a lehető leggyorsabban dolgozzuk fel. Általában 7 napot vesz igénybe és nem kellene túllépnie a 30 napot. A konkrét áru kézbesítési idejét a méret kiválasztásánál ellenőrizheti le – a rendszer automatikusan megmutatja hány napon vagy órán belül szállítható. Számlaszámunkra való átutalás esetén, megrendelését a teljes számlázott összeg jóváírása után kézbesítjük.

 Hogyan törölhetem rendelésemet?

Ha időközben meggondolta magát és rendelése még nem lett expedálva , akkor rendelésében bármelyik terméket törölheti ill. törölheti az egész rendelését. A rendelés törlését kérheti:
  • telefonon a (06-1) 445-45-83 számon (munkanapokon 9:00 és 17:00 óra között)
  • e-mailben az info@cipofalva.hu címen.

 Milyen telefonszámon érhetem el az ügyfélszolgálatukat?

Ha bármilyen kérdése van rendelésével kapcsolatosan, vagy akár szeretné megváltoztatni a kézbesítési címet, nyugodtan hívhatja ügyfélszolgálatunkat a
  • (06-1) 445-45-83 telefonszámon munkanapokon 9:00 és 17:00 óra között.
  • Felkeresheti ügyfélszolgálatunkat e-mailben is: info@cipofalva.hu.

 Milyen előnyei vannak a regisztrációnak?

A rendelés elkészítéséshez nem szükséges a regisztráció, de természetesen a regisztrált vásárlóink a következő elönyöket élvezhetnik:
A rendelés menetének figyelése – a rendelés elkészítése után online figyelhető a menete. Minden rendelésnek fel van tüntetve a száma, állapota és az összes rendelt termék. Ezek az információk jól jönnek, ha véletlenül kitörli valamelyik e-mailjét rendeléséről.
Az előző rendelések – a fiókjában megtalálja előző rendeléseit, így bármikor megnézheti őket.
A rendelés leegyszerűsítése – a többszöri rendelésnél nem kell mindig újra és újra kitölteni a személyes adatokat. Ezek a személyes adatok bármikor átírhatóak.
Kedvezmények és újdonságok – a regisztrált ügyfeleink informálva vannak az újdonságainkról és kedvezményeinkről mailben.

 Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelentkezési nevem vagy a jelszavamat?

Ha elfelejtette jelentkezési nevét vagy jelszavát újra kigenerálhatja a egisztrált e-mail cím segítségével ITT. Írja be e-mail címét a mezőbe és küldünk Önnek egy e-mail az instrukciókkal.

 Hogyan válasszam ki a megfelelő méretet?

A megfelelő méret kiválasztása kulcsfontosságú a cipő vásárlásánál. A rendelés elkészítése előtt lemérheti lábbelijét a következő utasítások szerint:
HOGYAN MÉRJÜK LE A LÁBBELI HOSSZÁT?
  • 1. Egy tiszta papírra húzzon egy vonalat mely valamivel hosszabb, mint az Ön lába.
  • 2. Helyezze a papírt egyenes és biztos alapra, majd helyezze a lábát a papírra úgy, hogy a vonalon legyen a sarka és a leghosszabb lábujja.
  • 3. A vonalra jelölje be a sarkát és a leghosszabb lábujja végét. A ceruzát tartsa lehetőleg derékszögben a papírra.
  • 4. Ismételje meg az előző pontokat a másik lábával is.
  • 5. Mérje le a a vonalon bejelölt pontok közötti távolságát majd hasonlítsa össze a két lemért hosszt. Válassza ki a nagyobb hosszt és ez szerint válassza ki a cipő méretét.
  • Tapasztalatból tudjuk, hogy a cipő mérete nemcsak a belső hossztól függ, hanem a szélességétól és a szabásától is. Épp ezért, ha a lemért lábhossznak nem pontos méret felel meg, akkor ajánljuk, hogy a leggyakrabban viselt méretet válassza ki. Ha ezek ellenére sem lesz jó a cipő, szívesen kicseréljük Önnek.

 Mérettáblázat

Merettablazat

 Hogyan fizethetem ki a megrendelés összegét?

Megrenedeléséért következő képpen fizethet: Fizethet közvetlenül a futárnak a termék átvételénél /utánvétel/ Ebben az esetben elég, ha előkészíti a pénzt, amint megkapja az információs e-mailt arról, hogy megrendelését elküldtük. A csomagküldő szolgálat kézbesíti Önnek a megrendelt árut az elkövetkező két munkanap valamelyikén.
A futárnál nem lehetséges bankkártyával, más kártyával vagy kedvezmény kuponnal való fizetés. A terméket kényelmesen kifizetheti átutalással vagy készpénz betéttel a bankban 11737076-20059240, számlatulajdonos neve United Fashion Group, közleményként kérjük adja meg a megrendelés számát.

Ha kérdése merülne fel, ne habozzon és értesítsen minket telefon vagy e-mail segítségével.

 Honnan tudom, megkapták-e a rendelésem összegét?

Ha banki utalást tetszett választani, az összeg bankszámlánkra való érkezéséről mailben fogjuk Önt informálni. Természetesen ha utalása nem OTP bankos számláról érkezik, számolnia kell kb. 2 napos késéssel.

 Fizethetek a futárnak kártyával?

Sajnos a futárnak csak készpénzben lehet kifizetni a rendelés összegét.

 Mennyibe kerül a szállítási költség?

Ha a rendelés összege meghaladja a 11990,- Ft-ot, a szállítás ingyenes.
Viszont 11990 Ft-os rendelés alatt a szállítási költség 890,- Ft.

 Milyen szállítási lehetőségek vannak?

GLS Hungary Kft. futárszolgálat
  • a biztonságos és gyors kézbesítés érdekében a GLS Hungary Kft. futárszolgálat szolgáltatásait használjuk ki
  • a küldemény kézbesítése előtt mailben informáljuk ügyfeleinket.
  • a küldemény többnyire 2 munkanapon belül van kézbesítve

 Milyen címre tudnak kézbesíteni?

Mivel a küldemények kézbesítését futárszolgálat biztosítja be, így a rendelése bárhova lehet kézbesítve – akár otthonra, a munkahelyére, a barátjához vagy ismerőséhez. Egyszerűen bárhova, ahol Ön tartózkodik munkanapokon 8:00 és 17:00 óra között.

 Szeretném megváltoztatni a kézbesítési címet. Mit tegyek?

Ha szeretné megváltozatni a kézbesítési címet, kérjük minél előbb értesítsen minket:
  • telefonon a (06-1) 445-45-83 telefonszámon munkanapokon 9:00 és 17:00 óra között
  • vagy mailben info@cipofalva.hu.

 A küldeményem expedálva lett, de sajnos még mindig nem érkezett meg – mit tegyek?

A küldemény kézbesítése úgy 2 munkanapon belül történik a rendelése expedációja után az Ön által megadott címre. Ha a harmadik munkanapon sem lesz küldeménye kézbesítve, akkor kérem informáljon minket és mi szívesen kiderítjük küldeménye épp hol tartózkodik. Keressen fel minket :
  • telefonon a (06-1) 445-45-83 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
  • vagy mailben info@cipofalva.hu.

 Mi történik, ha a küldeményt nem sikerült átvennem?

Néha megtörténik, hogy a futárszolgálatnak nem sikerül Önnek kézbesítenie a küldeményét.
Ha a küldeményt a futárnak elsőre nem sikerül kézbesítenie, akkor megpróbálja a következő munkanapon is kézbesíteni küldeményét. A futárszolgálat 2-szer próbálja ( 2 egymást követő munkanapon) a küldeményeket kézbesíteni. Ha a futár nem éri Önt utol a megadott címen, köteles Önnek üzenetet hagyni telefonon vagy pedig póstaládájában. Az üzenet alapján felhívhatja a futárszolgálatot és megegyezhet a további kézbesítésről. Ha bármilyen kérdése vagy problémája lenne a kézbesítéssel kapcsolatosan, nyugodtan keressen fel minket :
  • telefonon a (06-1) 445-45-83 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
  • vagy mailben info@cipofalva.hu.

 Mit tegyek, ha szeretném kicserélni a rendelt terméket?

A sértetlen, viseletlen terméket, amely nem felel meg Önnek, a kézbesítéstől számított 30 napon belül visszaküldheti az eredeti csomagolásban. Amennyiben a rendelést 2016 december 1. és 2016 december 23.-a között készítette el  a visszaküldési határidő  2017. január 31.-ig érvényes. A lábbelit tanácsos csak otthoni vagy beltéri környezetben próbálni, hogy a visszaküldésnél ne mutassa viselés jeleit.

A terméket visszaküldheti a kitöltött űrlappal együtt, amelyet az Ön csomagjában megtalál (esetleg ITT letöltheti). Az űrlapon tüntesse fel:
  • 1. A csere okát
  • 2. A termék részleteit, amelyet kézbesítettünk Önnek, de ki szeretné cserélni
  • 3. Az online rezerváció számát, amelyben lefoglalta a csereterméket.

Az űrlapot kérjük a cserélendő termékkel egy csomagban elküldeni a United Fashion Group s.r.o. CST.3. Révai Miklós u.8, Győr, 9002 címre kizárólag Magyar Postán keresztül. (Kérjük, semmiképpen sem utánvéttel vagy futárszolgálattal, sajnos nem tudjuk átvenni, mivel csomagtárolóról van szó).Termékcsere esetén az ismételt szállításért nem fizet. A terméket ingyenesen szállítjuk ki Önnek.

Hátralék esetén a különbözetet a kézbesítésnél a futárnak szükséges kifizetni. Túlfizetés esetén a különbözetet visszafizetjük Önnek.

Azonos termék cseréjénél egy másik méretre, az eredeti rendelésnél fennálló árfeltételek érvényesek. Vagyis ha a termék ára időközben megváltozik, nem fogjuk kiszámlázni vagy visszafizetni a különbözetet. A cipőket aktuális áron is megrendelheti. Ebben az esetben a visszaküldött termék árát visszafizetjük és elkészíthet egy új rendelést

Ha kérdése akadna a tervezett vagy már lebonyolított termék cseréjével kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal:
  • telefonon a (06-1) 445-45-83 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
  • vagy mailben: info@cipofalva.hu.

 Mit tegyek, ha vissza szeretném küldeni a rendelt terméket?

A sértetlen, viseletlen terméket, amely Önnek nem felel meg, visszaküldheti eredeti csomagolásban a kézbesítéstől számított 30 napon belül. Amennyiben a rendelést 2016 december 1. és 2016 december 23.-a között készítette el  a visszaküldési határidő  2017. január 31.-ig érvényes. A lábbelit tanácsos csak otthoni vagy beltéri környezetben próbálni, hogy a visszaküldésnél ne mutassa viselés jeleit.


A terméket visszaküldheti (elállhat a szerződéstől) ŰRLAPPAL együtt, amelyet az Ön csomagjában megtalál (esetleg ITT letöltheti). Az űrlapon tüntesse fell:
  • 1. A visszaküldés okát – nem kötelező adat, viszont ezzel az információval segít kínálatunk javításában
  • 2. A termék részleteit, amely iránt nem érdekelt, és vissza szeretné küldeni
  • 3. Hová szeretné átutaltatni/visszaküldetni a termék árát


Az űrlapot kérjük a nemkívánatos termékkel együtt egy csomagban elküldeni a United Fashion Group s.r.o. CST.3. Révai Miklós u. 8, Győr 9002 címre kizárólag Magyar Postán keresztül. (Kérjük, semmiképpen sem utánvéttel vagy futárszolgálattal, sajnos nem tudjuk átvenni, mivel csomagtárolóról van szó).
A csomag átvételét követően mihamarabb visszafizetjük a termék árát, amint az megérkezik címünkre, legkésőbb 14 napon belül..

Ha kérdése akadna a tervezett vagy már lebonyolított termék visszaküldésével kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal:
  • telefonon a (06-1) 445-45-83 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
  • vagy mailben: info@cipofalva.hu.

 Mit tegyek, ha reklamálni szeretném a rendelt terméket?

A Cipofalva.hu webáruházban vásárolt termékre 24 hónapos garancia vonatkozik.Az összes termékhez számlát csatolunk, amely jótállási bizonylatként is szolgá.

A termék reklamációja ŰRLAPUNKON keresztül történik, amely az Ön csomagjában is megtalálható a számla hátoldalán, illetve ITT is letöltheti. Az űrlapon szíveskedjék feltüntetni:
  • 1. A reklamáció okát
  • 2. A reklamáció alatt álló termék részleteit
  • 3. A reklamáció módját, milyen úton szeretné véghezvinni:
    • a. Termékcserével egy másik vagy új termékre
    • b. Pénz visszafizetésével
A terméket, amelyet reklamálni szeretne, kérjük, küldje el a United Fashion Group s.r.o. CST.3. Révai Miklós u.8, Győr, 9002 címre a kitöltött űrlappal együtt kizárólag Magyar Postán keresztül. (Kérjük, semmiképpen sem utánvéttel vagy futárszolgálattal, sajnos nem tudjuk átvenni, mivel csomagtárolóról van szó).
Azonnal értesítjük Önt a reklamáció lezajlásáról a feldolgozását követően, amely mihamarabb lezajlik. Szükség esetén a reklamált termék állapotának elbírálása legfeljebb 30 napon belül történik.

 A termék cseréjénél fizetnem kell a szállítási költséget?

Nem, a termék cseréjénél a cseretermék szállítási díja ingyenes.

 Mit kell tudni a fizetésről illetve a pénzvisszafizetésről a termék cseréje vagy visszaküldése esetén?

Termék visszaküldése:
A visszaküldött termék összegét kérelme feldolgozását követően mihamarabb átutaljuk számlájára, legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított 14 napon bel&uuml

Termék cseréje:
A termék cseréjénél az alábbi lehetőségek merülnek fel:

  • a cseretermék ára ugyanannyi mint a visszaküldött termék ára – ebben az esetben nem szükséges fizetnie, a csereterméket csupán átveszi a futártól.
  • a cseretermék ára magasabb mint a visszaküldött termék ára – a csomag átvételénél csak a különbözetet szükséges kifizetni a futárnak.
  • cseretermék ára alacsonyabb mint a visszaküldött termék ára – a különbözetet visszafizetjük Önnek.

 Meddig küldhetem vissza a terméket cserére?

A Cipofalva.hu-n rendelt sértetlen és viseletlen terméket az eredeti csomagolásában 30 napon belül visszaküldheti cserére

 Hova küldjem vissza a terméket, mellyel nem vagyok megelégedve?

Táskát, ruházatot vagy kiegészítőt, amelyet vissza szeretne küldeni, kérjük, küldje a United Fashion Group s.r.o. CST.3. Révai Miklós u.8, Győr, 9002 címre kizárólag Magyar Postán keresztül. (Kérjük, semmiképpen sem utánvéttel vagy futárszolgálattal, sajnos nem tudjuk átvenni, mivel csomagtárolóról van szó). A termék visszaküldésekor, illetve cseréje esetén is kitöltheti űrlapunkat, amely megtalálható a csomagban avagy letöltheti ITT. Csomagja, illetve rendelése gyors és egyértelmű identifikálása érdekében javaslott a kitöltött űrlapot a csomaggal együtt visszaküldeni.

 Mit tegyek, ha a nem megfelelő termék lett kézbesítve vagy ha hiányzik valamelyik termék?

Ritka esetben megtörténhet, hogy rendeléséből ill. küldeményéből hiányzik valamelyik termék esetleg hibás terméket csomagoltunk be. Ez esetben kérjük informáljon minket:
  • telefonon a (06-1) 445-45-83 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
  • vagy mailben: info@cipofalva.hu.

 Hogyan szerezhetek ajándék- ill. kedvezményes-utalványt?

Ajándékutalványt vásárolhat nálunk 5000 Ft, 10.000 Ft és 20.000 Ft-os értékben. Természetesen ajándékutalványt szerezhet nálunk marketinges ill. más társasági akcióinkon. Ha szeretne rendszeresen kapni tőlünk mailben információt az épp aktuális kedvezményekről ill. akcióinkról, elég oldalunkon regisztrálni és feliratkozni a hírlevelünkre.

 Hogyan vásároljam le az ajándék- ill. kedvezményes-utalványt?

Ha szeretné ajándékutalványát vagy kedvezményutalványát felhasználni ill. levásárolni rendelésében, akkor a rendelés készítésekor írja be az utalvány kódját az üres „ Kedvezmény kupon” alatti mezőbe a bevásárlókosarában.
Ha nem sikerül a kód behelyezése ill. elfogadása, nyugodtan forduljon hozzánk:
  • telefonon a (06-1) 445-45-83 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
  • vagy mailben: info@cipofalva.hu.

 Fizethetek a futárnak utalvánnyal?

Nem, sajnos a futárnak nem lehet ajándékutalvánnyal fizetni, csak készpénzben.

 Lehetséges egy rendelésben több ajándékutalványt is felhasználni?

Egy rendelésben csak 1 darab ajándékutalványt vagy kedvezményutalványt lehet felhasználni.