Gyakran ismételt kérdések
- Rendelés
- Fiókom
- Mérettáblázat
- Fizetés
- Szállítás és kézbesítés
- Csere és a termék visszaküldése
- Ajándékutalványok
Rendelés
A Cipőfalva.hu oldalon kikereshet akár cipőt, táskát és más kiegészítőket több kritérium szerint. A cipők a hölgyek, férfiak és a gyermekek számára kategorizálva vannak a cipő típusa szerint (magassarkúk, balerinák, sportcipők, ...) vagy pedig a viselési kategória szerint ( alkalmi, utcai, trendi cipők ...). A választott kategóriát tovább lehet szűkíteni a méret, szín, sarokmagasság vagy ár szerint.
Ha ki tetszett választani a kívánt terméket, elég kiválasztani a kívánt színt és a megfelelő méretet majd pedig a terméket a kosárba helyezni. Ezek után megjelenik Önnek a kosár tartalma. Természetesen a termékeket a kosárból el lehet távolítani ill. a kosárba más terméket is behelyezni.
A rendelés befejezéséhez elég kitölteni az üres mezőket, vagyis az Ön adatait - a nevét, címét, telefonszámát és a kézbesítési címet. Ezek után ki kell választani a fizetési módot, majd pedig beklikkelni, hogy elfogadja a vásárlási feltételeket. A rendelés befejezéséhez nem szükséges a regisztráció, de természetesen a regisztrált vásárlóink több előnyt élvezhetnek. Például a regisztrált vásárlónk figyelheti a rendelés menetét, megnézheti az előző rendeléseit ráadásul a többszöri vásárlásnál már nem kell újra és újra kitöltenie a személyes adatokat, így felgyorsul a rendelés időtartama.
A rendelés megfelelő befejezése után automatikusan küldünk Önnek egy e-mailt (Rendelés visszaigazolás). Ha nem érkezett Önnek az e-mail fiókjába ill. a spamok, közé sem, akkor kérem értesítsen minket (emailben [email protected] vagy telefonon (06-1) 445-45-83 munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között).
Ha regisztrált vásárlónk, akkor rendelését ellenőrizheti a fiókjában is: Fiókom – Rendeléseim.
Egy megrendelés kézbesítéséért mindig csak egyszer fog fizetni, tekintet nélkül arra, hogy mi arra kényszerülünk, hogy megrendelését szétválasszuk (pl. a termék előre nem látható kiesése miatt, ha vásárlónk úgy dönt egy vagy több terméket mégsem kíván kézbesíteni, stb.). Ugyanígy Önnek, mint ügyfelünknek, lehetősége van arra, hogy az egy megrendelésből származó termékeket külömböző címekre kézbesítsük.
A rendelésével kapcsolatosan a következő e-maileket fogjuk Önnek küldeni:
1. e-mail „ Rendelés visszaigazolás „ – mindjárt a rendelése megérkezése után.
2. e-mail „ Számla értesítés a ... rendeléshez“ – a rendelése becsomagolása ill. expedálása napján küldjük. Ezután küldeménye rendelésével futárszolgálatunkkal 2 napon belül kézbesítve lesz. A mailhez csatolva megtalálja a megrendeléséről kiállított számlát is.
Megrendelését mindig a lehető leggyorsabban dolgozzuk fel. Általában 7 napot vesz igénybe és nem kellene túllépnie a 30 napot. A konkrét áru kézbesítési idejét a méret kiválasztásánál ellenőrizheti le – a rendszer automatikusan megmutatja hány napon vagy órán belül szállítható. Számlaszámunkra való átutalás esetén, megrendelését a teljes számlázott összeg jóváírása után kézbesítjük..
Ha időközben meggondolta magát és rendelése még nem lett expedálva , akkor rendelésében bármelyik terméket törölheti ill. törölheti az egész rendelését. A rendelés törlését kérheti:
- telefonon a (06-1) 701-35-19 számon (munkanapokon 9:00 és 17:00 óra között)
- e-mailben az [email protected] címen.
Ha bármilyen kérdése van rendelésével kapcsolatosan, vagy akár szeretné megváltoztatni a kézbesítési címet, nyugodtan hívhatja ügyfélszolgálatunkat a
- (06-1) 701-35-19 telefonszámon munkanapokon 9:00 és 17:00 óra között.
- Felkeresheti ügyfélszolgálatunkat e-mailben is: [email protected]