Szállítás
Mennyibe kerül a szállítási költség?
Milyen szállítási lehetőségek vannak?
Milyen címre tudnak kézbesíteni?
Szeretném megváltoztatni a kézbesítési címet. Mit tegyek?
A küldeményem expedálva lett, de sajnos még mindig nem érkezett meg – mit tegyek?
Mi történik, ha a küldeményt nem sikerült átvennem?
Mennyibe kerül a szállítási költség?
Ha a rendelés összege meghaladja a 15990,- Ft-ot, a szállítás ingyenes.
Viszont 15990 Ft-os rendelés alatt a szállítási költség 1490,- Ft.
Milyen szállítási lehetőségek vannak?
GLS futárszolgálat
- a biztonságos és gyors kézbesítés érdekében a GLS futárszolgálat szolgáltatásait használjuk ki.
- a küldemény kézbesítése előtt mailben informáljuk ügyfeleinket.
- a küldemény többnyire 2 munkanapon belül van kézbesítve
Milyen címre tudnak kézbesíteni?
Mivel a küldemények kézbesítését futárszolgálat biztosítja be, így a rendelése bárhova lehet kézbesítve – akár otthonra, a munkahelyére, a barátjához vagy ismerőséhez. Egyszerűen bárhova, ahol Ön tartózkodik munkanapokon 8:00 és 17:00 óra között.
Szeretném megváltoztatni a kézbesítési címet. Mit tegyek?
Ha szeretné megváltozatni a kézbesítési címet, kérjük minél előbb értesítsen minket:
- telefonon a (06-1) 701-35-19 telefonszámon munkanapokon 9:00 és 17:00 óra között
- vagy mailben [email protected].
A küldeményem expedálva lett, de sajnos még mindig nem érkezett meg – mit tegyek?
A küldemény kézbesítése úgy 2 munkanapon belül történik a rendelése expedációja után az Ön által megadott címre. Ha a harmadik munkanapon sem lesz küldeménye kézbesítve, akkor kérem informáljon minket és mi szívesen kiderítjük küldeménye épp hol tartózkodik. Keressen fel minket:
- telefonon a (06-1) 701-35-19 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
- vagy mailben [email protected].
Mi történik, ha a küldeményt nem sikerült átvennem?
Néha megtörténik, hogy a futárszolgálatnak nem sikerül Önnek kézbesítenie a küldeményét.
Ha a küldeményt a futárnak elsőre nem sikerül kézbesítenie, akkor megpróbálja a következő munkanapon is kézbesíteni küldeményét. A futárszolgálat 2-szer próbálja (2 egymást követő munkanapon) a küldeményeket kézbesíteni. Ha a futár nem éri Önt utol a megadott címen, köteles Önnek üzenetet hagyni telefonon vagy pedig póstaládájában. Az üzenet alapján felhívhatja a futárszolgálatot és megegyezhet a további kézbesítésről. Ha bármilyen kérdése vagy problémája lenne a kézbesítéssel kapcsolatosan, nyugodtan keressen fel minket:
- telefonon a (06-1) 701-35-19 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
- vagy mailben [email protected].