Termék visszaküldése és cseréje

Mit tegyek, ha szeretném kicserélni a rendelt terméket?
Mit tegyek, ha vissza szeretném küldeni a rendelt terméket?
A termék cseréjénél fizetnem kell a szállítási költséget?
Mit kell tudni a fizetésről illetve a pénzvisszafizetésről a termék cseréje vagy visszaküldése esetén?
Meddig küldhetem vissza a terméket cserére?
Hova küldjem vissza a terméket, mellyel nem vagyok megelégedve?
Mit tegyek, ha a nem megfelelő termék lett kézbesítve vagy ha hiányzik valamelyik termék?

Mit tegyek, ha szeretném kicserélni a rendelt terméket?

A sértetlen, viseletlen terméket eredeti csomagolásával együtt kicserélheti a kézbesítéstől számított 30 napon belül egy másik termékre. A lábbelit tanácsoljuk kizárólag otthoni vagy beltéri környezetben felpróbálni, hogy a visszaküldésnél ne mutassa viselés jeleit.

A terméket, amelyet cserélni szeretne, küldje vissza nekünk a kitöltött űrlappal együtt, amelyet az Ön csomagjában is megtalál (vagy letöltheti ITT)Az űrlapra kérem tüntesse fel:
  • 1. A csere okát
  • 2. A cserélni kívánt termék adatait, amelyet kézbesítettünk Önnek
  • 3. Az online foglalása számát, amelyben lefoglalta a csereterméket

A cserélni kívánt terméket kérjük az űrlapot együtt egy csomagban visszaküldeni a United Fashion Group s.r.o. CST.3. Révai Miklós u.8, Győr, 9002 címre kizárólag Magyar Postán keresztül. (Kérjük, semmiképpen sem utánvéttel vagy futárszolgálattal, sajnos nem tudjuk átvenni, mivel csomagtárolóról van szó).
Termékcsere esetén nem számolunk fel Önnek futárdíjat. A csereterméket ingyenes szállítással kézbesítjük Önnek.
Különbözet esetén az összeget a kézbesítésnél a futárnak szükséges kifizetni. Fennmaradó összeg esetén a különbözetet visszafizetjük Önnek. Amennyiben ugyanazt a terméket szeretné cserélni más méretre, az eredeti rendelésnél fennálló árfeltételek érvényesek. Vagyis ha a termék ára időközben megváltozik, nem fogjuk kiszámlázni vagy visszafizetni a különbözetet Önnek. Amennyiben szeretné, a csereterméket az aktuális áron is megrendelheti. Ebben az esetben azonban a visszaküldött termék árát kell visszaigényelnie.

Ha kérdése lenne a tervezett vagy már lebonyolított termék cseréjével kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal:
  • telefonon a (06-1) 445-45-83 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
  • vagy mailben: info@cipofalva.hu.

Mit tegyek, ha vissza szeretném küldeni a rendelt terméket?

A terméket, amely nem felel meg Önnek visszaküldheti nekünk az eredeti csomagolásában a kézbesítéstől számítva 30 napon belül. A lábbelit tanácsos csak otthoni vagy beltéri környezetben felpróbálni, hogy a visszaküldésnél a terméken ne látszódjon a viselés jele.


A terméke tvisszaküldése a kitöltött ŰRLAPPAL (szerződéstől való elállás) együtt történik, amelyet megtalál a csomagjában (vagy letöltheti ITT). Az űrlapra kérem tüntesse fel:
  • 1. A visszaküldés okát – nem kötelező kitölteni, azonban ezzel az információval sokat segít kínálatunk javításában
  • 2. A termék adatait, amelyet szeretne nekünk visszaküldeni
  • 3. Hova utaljuk vissza a termék vételárát

Az űrlapot kérjük a termékkel együtt egy csomagban elküldeni a United Fashion Group s.r.o. CST.3. Révai Miklós u. 8, Győr 9002 címre, kizárólag a Magyar Postán keresztül. (Kérjük, semmiképpen sem utánvéttel vagy futárszolgálattal, mivel sajnos nem tudjuk átvenni, csomagtárolóról van szó).

Ha kérdése lenne a tervezett vagy már lebonyolított termék visszaküldésével kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal:
  • telefonon a (06-1) 445-45-83 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
  • vagy mailben: info@cipofalva.hu.

A termék cseréjénél fizetnem kell a szállítási költséget?

Nem, a termék cseréjénél a cseretermék szállítási díja ingyenes.

Mit kell tudni a fizetésről illetve a pénzvisszafizetésről a termék cseréje vagy visszaküldése esetén?

Termék visszaküldése:
A visszaküldött termék vételárát kérelme feldolgozását követően a lehető legrövidebb időn belül elküldjük, legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül.

 

Termék cseréje:
A termék cseréjénél az alábbi lehetőségek merülnek fel:
  • a cseretermék ára megegyezik a visszaküldött termék árával– ebben az esetben nem fizet semmit, a csereterméket csupán átveszi a futártól.
  • a cseretermék ára magasabb mint a visszaküldött termék ára – a csomag átvételénél a különbözetet szükséges kifizetni a futárnak.
  • a cseretermék ára alacsonyabb mint a visszaküldött termék ára – a különbözetet visszautaljuk Önnek.

Meddig küldhetem vissza a terméket cserére?

A Cipofalva.hu-n rendelt sértetlen és viseletlen terméket az eredeti csomagolásában 30 napon belül visszaküldheti cserére.

Hova küldjem vissza a terméket, mellyel nem vagyok megelégedve?

Táskát, ruházatot vagy kiegészítőt, amelyet vissza szeretne küldeni, vagy kicserélni, kérjük, küldje el a United Fashion Group s.r.o. CST.3. Révai Miklós u.8, Győr, 9002 címre kizárólag a Magyar Postán keresztül. (Kérjük, semmiképpen sem utánvéttel vagy futárszolgálattal, sajnos nem tudjuk átvenni, mivel csomagtárolóról van szó). A termék visszaküldése, illetve cseréje esetén felhasználhatja űrlapunkat, amely megtalálható a csomagjában, vagy letöltheti ITT. Csomagja, illetve rendelése gyors és egyértelmű beazonosítása érdekében javasoljuk, hogy a kitöltött űrlapot a csomaggal együtt küldje nekünk vissza

Mit tegyek, ha a nem megfelelő termék lett kézbesítve vagy ha hiányzik valamelyik termék?

Ritka esetben megtörténhet, hogy rendeléséből ill. küldeményéből hiányzik valamelyik termék esetleg hibás terméket csomagoltunk be. Ez esetben kérjük informáljon minket:

  • telefonon a (06-1) 445-45-83 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
  • vagy mailben: info@cipofalva.hu.

 

Mielőtt felvenné ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, kérjük, készítse elő rendelése számát, amit megtalál a visszaigazoló e-mailben. Így rendelésével kapcsolatos kéréseit, kérdéseit gyorsabban tudjuk feldolgozni.