INGYENES SZÁLLÍTÁS 16990 Ft FELETTI VÁSÁRLÁS ESETÉN

60 324 elégedett vásárló

Termék visszaküldése és cseréje

Mit tegyek, ha szeretném kicserélni a rendelt terméket?
Mit tegyek, ha vissza szeretném küldeni a rendelt terméket?
A termék cseréjénél fizetnem kell a szállítási költséget?
Mit kell tudni a fizetésről illetve a pénzvisszafizetésről a termék cseréje vagy visszaküldése esetén?
Meddig küldhetem vissza a terméket cserére?
Hova küldjem vissza a terméket, mellyel nem vagyok megelégedve?
Mit tegyek, ha a nem megfelelő termék lett kézbesítve vagy ha hiányzik valamelyik termék?

Mit tegyek, ha szeretném kicserélni a rendelt terméket?

A sértetlen, viseletlen terméket eredeti csomagolásával együtt kicserélheti a kézbesítéstől számított 30 napon belül egy másik termékre. A lábbelit tanácsoljuk kizárólag otthoni vagy beltéri környezetben felpróbálni, hogy a visszaküldésnél ne mutassa viselés jeleit.

Az árucsere és új áruk foglalásának igénylését az online termékcsere  és visszaküldés szolgáltatáson  keresztül szükséges leadni:

  • 1. Töltse ki az Online űrlapot, amelyben kiválasztja a kérelem típusát Árucsere.
  • 2. Jelölje meg a cserélendő termékeket és adja meg a csere okát
  • 3. Írja be az online foglalás számát - az új megrendelést, amelyben lefoglalta a csereterméket
  • 4. Adja meg a bankszámlaszámát
  • 5. A kitöltött kérelem alapján kísérőlevél generálódik a termék cseréhez 
  • 6. Csomagolja be a nem kívánt terméket a kinyomtatott kísérőlevéllel együtt, és küldje el a következő címre: United Fashion Group s.r.o. CST.3. Révai Miklós u.8, Győr, 9002, levélcímünk: United Fashion Group s.r.o, Győr, Pf. 219, 9002.


Ha nincs lehetősége a kísérőlevél kinyomtatására, akkor a megrendelés kézbesítésekor kapott kézbesítési bizonylatot vagy számlát helyezze a  csomagba , amelyre  feltünteti a  kérelem számát (RMA ID). Ennek a kérelemnek a számát az online űrlap kitöltése után kapja meg. Küldje el a terméket a kísérőlevéllel vagy számlával együtt ajánlott levélként  vagy csomagként közvetlenül a megadott címre. Kérjük ne küldje a csomagot utánvéttel, mivel sajnos nem tudjuk átvenni.

Termékcsere esetén nem számolunk fel Önnek futárdíjat. A csereterméket ingyenes szállítással kézbesítjük Önnek. Az új termékhez kapott számlán a termék teljes árát tüntetjük fel.

Különbözet esetén az összeget a kézbesítésnél a futárnak szükséges kifizetni. Fennmaradó összeg esetén a különbözetet visszafizetjük Önnek. Amennyiben ugyanazt a terméket szeretné cserélni más méretre, az eredeti rendelésnél fennálló árfeltételek érvényesek. Vagyis ha a termék ára időközben megváltozik, nem fogjuk kiszámlázni vagy visszafizetni a különbözetet Önnek. Amennyiben szeretné, a csereterméket az aktuális áron is megrendelheti. Ebben az esetben azonban a visszaküldött termék árát kell visszaigényelnie.

A termékcsere feldolgozásáról e-mailben fogjuk Önt tájékoztatni, ill. a kérelem állapotát közvetlenül az Online termékcsere ás visszaküldés  szolgáltatásban követheti.

Ha kérdése lenne a tervezett vagy már lebonyolított termék cseréjével kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal:
  • telefonon a (06-1) 701-35-19 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
  • vagy mailben: [email protected].

Mit tegyek, ha vissza szeretném küldeni a rendelt terméket?

A terméket, amely nem felel meg Önnek visszaküldheti nekünk az eredeti csomagolásában a kézbesítéstől számítva 30 napon belül. A lábbelit tanácsos csak otthoni vagy beltéri környezetben felpróbálni, hogy a visszaküldésnél a terméken ne látszódjon a viselés jele.


A terméket visszaküldheti  (szerződéstől való elállás) az online termékcsere  és visszaküldés szolgáltatáson  keresztülA visszaküldés menete:


  • 1. Töltse ki az online űrlapot, amelyben a termékcserét választja mint kérelem típus
  • 2. Jelölje meg a visszaküldendő termékeket, és adja meg a visszaküldés okát - ha a felajánlott okok egyike sem felel meg Önnek, vagy nem kívánja megadni az áru visszaszállításának okát, akkor indoklás nélküli  lehetőséget választja
  • 3. Írja be az online foglalás számát - az új megrendelést, amelyben lefoglalta a pótterméket
  • 4.Adja meg a bankszámlaszámot.
  • 5.  A kitöltött kérelem alapján kísérőlevél generálódik a termék visszaküldéséhez 
  • 6. A kinyomtatott kísérőlevelet csomagolja be a nem kívánt termékkel és küldje el a következő címre: United Fashion Group s.r.o. CST.3. Révai Miklós u.8, Győr, 9002, levélcímünk: United Fashion Group s.r.o, Győr, Pf. 219, 9002.


Ha nincs lehetősége a kísérőlevél kinyomtatására, akkor a megrendelés kézbesítésekor kapott kézbesítési bizonylatot vagy számlát helyezze a  csomagba , amelyre  feltünteti a  kérelem számát (RMA ID). Ennek a kérelemnek a számát az online űrlap kitöltése után kapja meg. Küldje el a terméket a kísérőlevéllel vagy számlával együtt ajánlott levélként  vagy csomagként közvetlenül a megadott címre. Kérjük ne küldje a csomagot utánvéttel, mivel sajnos nem tudjuk átvenni

Miután megkaptuk a csomagját, a lehető leghamarabb visszaküldjük Önnek a pénzt, de legkésőbb 14 napon belül. A kérelem  feldolgozásáról e-mailben fogjuk Önt tájékoztatni, ill. a kérelem állapotát közvetlenül az Online termékcsere ás visszaküldés  szolgáltatásban követheti.

Ha kérdése lenne a tervezett vagy már lebonyolított termék visszaküldésével kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal:
  • telefonon a (06-1) 701-35-19 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
  • vagy mailben: [email protected].

A termék cseréjénél fizetnem kell a szállítási költséget?

Nem, a termék cseréjénél a cseretermék szállítási díja ingyenes. A vevőt csak a nem megfelelő termék visszaküldésének postaköltsége terheli.

Mit kell tudni a fizetésről illetve a pénzvisszafizetésről a termék cseréje vagy visszaküldése esetén?

Termék visszaküldése:
A visszaküldött termék vételárát kérelme feldolgozását követően a lehető legrövidebb időn belül elküldjük, legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül.

 

Termék cseréje:
A termék cseréjénél az alábbi lehetőségek merülnek fel:
  • a cseretermék ára megegyezik a visszaküldött termék árával– ebben az esetben nem fizet semmit, a csereterméket csupán átveszi a futártól.
  • a cseretermék ára magasabb mint a visszaküldött termék ára – a csomag átvételénél a különbözetet szükséges kifizetni a futárnak.
  • a cseretermék ára alacsonyabb mint a visszaküldött termék ára – a különbözetet visszautaljuk Önnek.
  • Amikor ugyanazt a termékmodellt másik méretre szeretné cserélni, az árfeltételek az eredeti megrendelés lezárásakor érvényesek. Azaz, ha a termék ára változik, az árkülönbözetet nem számoljuk el hátralékként, és nem térítjük vissza túlfizetésként.

Meddig küldhetem vissza a terméket cserére?

A Cipofalva.hu-n rendelt sértetlen és viseletlen terméket az eredeti csomagolásában 30 napon belül visszaküldheti cserére.

Hova küldjem vissza a terméket, mellyel nem vagyok megelégedve?

Táskát, ruházatot vagy kiegészítőt, amelyet vissza szeretne küldeni, vagy kicserélni, kérjük, küldje el a United Fashion Group s.r.o. CST.3. Révai Miklós u.8, Győr, 9002 címre kizárólag a Magyar Postán keresztül. (Kérjük, semmiképpen sem utánvéttel vagy futárszolgálattal, sajnos nem tudjuk átvenni, mivel csomagtárolóról van szó). A termék visszaküldése, illetve cseréje esetén felhasználhatja űrlapunkat, amely megtalálható a csomagjában, vagy letöltheti ITT. Csomagja, illetve rendelése gyors és egyértelmű beazonosítása érdekében javasoljuk, hogy a kitöltött űrlapot a csomaggal együtt küldje nekünk vissza.  Az áruk visszaküldéséhet és cseréjéhez használhatja online csere- és visszaszolgáltatási szolgáltatásunkat. A megrendeléshez tartozó szállítmány gyors és egyértelmű azonosítása érdekében javasoljuk, hogy küldje el az árut az online kérelem alapján létrehozott mellékelt kísérőlevéllel együtt.

Mit tegyek, ha a nem megfelelő termék lett kézbesítve vagy ha hiányzik valamelyik termék?

Ritka esetben megtörténhet, hogy rendeléséből ill. küldeményéből hiányzik valamelyik termék esetleg hibás terméket csomagoltunk be. Ez esetben kérjük informáljon minket:

  • telefonon a (06-1) 701-35-19 telefonszámon munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között
  • vagy mailben: [email protected].

 

Mielőtt felvenné ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, kérjük, készítse elő rendelése számát, amit megtalál a visszaigazoló e-mailben. Így rendelésével kapcsolatos kéréseit, kérdéseit gyorsabban tudjuk feldolgozni.